TubaB Kalitesi nasıl Bedenlerin kalıbı nasıl dar mı Memnun kalan var mı Fiyatlar baya iyi piyasaya göre
Tontiskom22 TubaB ben 2 tunikle bi elbise almıştın pişmanlık resmen elbise hep ipliklerinden sökülde tunikler ip ince kalitesiz hiç tavsiye etmem
kremalipatatess TubaB ben ucuz olduğu için bir şans verdim 2 takım aldım. Birisi gerçekten kaliteliydi. Ama diğeri görseldeki gibi güzel durmuyordu. Kumaşı çok dandikti. Yani iyice araştırp almak lazım. Keşke yorumları vs olsa altında
Brfn TubaB arkadaşlarıma güvenerek almıştım bı kere tabi onlar kazak falan tarzı şeyler almıştı yine iyiydi.. bende elbise aldım ama pişman oldum hiç kaliteli degil.. kapaliysaniz pazarium diye site var orası hem kaliteli hemde uygun
TubaB Ezgi63 😅😅 düştüğümüz şüphe haklıymış baksanıza dandikmiş zaten ,,, uygun fiyatlı kaliteli galiba Modanisa olarak kalacak, yani muhafazakar giyim için en azından
Zynpgmt Ay ben hediye aldım bi de kaynanama ilk defa o siteden ve ilk hediyem. Kargoda şuan inşallah iyidir😲😲
Nazhanebos_333 TubaB alma kesinlikle iki tane aldım bir eşofman takımı birde elbise elbiseyi bir kere bile giymedim resmen astardi esofnanda ilk yıkamada rengi soldu hiç memnun değilim ama Şule giyim var evet fiyatları biraz bana göre pahalı geçen sene 200 e 300 e alırken şimdi 500 600 TL civarı takımlar elbiseler ama dolabımin yarısı oradan aldıklarım çok kaliteli kumasi dokusu kesinlikle gözü kapalı öneriyorum o sayfayi