3 ay 21 günlük bebeğim doktorumuz un dediğine göre diş çıkarma dönemine girmiş. Eller hep ağzında salya akıtma beslenmeyi reddetme uykuya direnme huysuzluk ne ararsan var 😂 Tetagil alsam kullansam biraz rahatlar mi sizce. Henüz diş etlerinde kabariklik bile yok ama bir sıkıntısı var belli çok ağlıyor biberonu emzigi ya deli gibi emiyor ya da asla almıyor çığlık atıyor verince