Doktorumuz bize calpolü ateşi çok yukselmediği sürece onermıyorum öyle en küçük birsey de verme dedi bizim bebe de üç gün balgamlı öksürüğe çevirdi baya kötüydü emzirme kampı diye birsey var antibiyotıksız atlattık çok şükür ciğere ınecek diye çok korkmuştum baya öksürüyordu emzırıyorsanız çok sık emzrıemye devam edin ve de bir kaşık bal sarımsak ve 5 6 damla limon sıkıyorsunuz bunu hergun yiyip emzırıyorsunız üç güne o öksürük aniden kesıldı çok şükür