Gulsen00 Merhaba anneler, 4. Ayda veya 5. Ayda ek gidaya başlayanlar var mi aranızda? Gunde kac öğün ve neler verdiniz ? Anne sutu olmayinca erken başlatıyor doktorlar, bize de oyle oldu.