Kızlar bebeğim 2.5 aylık doğduğundan beri memeyle boğuşuyo bazen içiyo güzel bazen sğrekli ağzından çıkarıp geri istiyo memeye ilk geldiğinde ağlıyo neden oluyo acaba ya huzurlu bir emmesi çok nadir oluyo :( Heycanlı bir bebek ve uykuya düşkün uykuya daldırmak çok zor oluyo uyku arası açılınca memeyle daha çok boğuşuyo ne yapmam gerek??