EsraUmut ya bence atak hep var🤦♀️ kızım 15 aylık olana kadar da bu atak hesaplama takibi yapıyorsun allah ım ataksi Bir gun yoktu uygulamyagore sonra artık atak takimi yapmayibiraktim canım ya. Daha çok strese sokuyordu beni her atak ta 1 hafta 10 gun suruyor yaziyordu yani cocuk iyiyse bile iyi halime bilr buda mu atak acaba diyordum🤣