terazikadini sakin ol canım o uyuduğu an balkona çık bi hava al ruhunu dinlendir. Seninde iyi olmaya ihtiyacın var. Kendinle ilgilen mutlaka. Ben bazen annemi çağırıyorum yada o an ablam eşim eltim kim olursa, az dinleniyorum yoksa insan devam ederken daha çok zorlanıyor. Ve emerken o yaşadığımız kıyamet Allah versin beynim zonkluyor o an ama ben içimden şarkı söylüyorum napayım 🙈