Ateszuz Merhabalar, bebeğim doğdugundan beri sma comfort kullanıyordu 3. Ayın sonunda yemeği azalttığı için golden goat’a geçiş yaptım. Güzel yiyor. Fakat ne kadar denediysem kakasını zor ve sert yapıyor. Mama önerileriniz nelerdir acaba?🥲
egee_momm Ateszuz aptamil ve sma dan sonra hipp kullandım kullanmaya başladığımdan beri gazını da rahat çıkarıyor kakasını da ıkınmadan yapabiliyor
Merveio14 Ateszuz sma optipro ve bebelac sonrası çareyi aptamil de buldum. Birde bazen mamasına yada sağdığım sütüme bir çay kaşığı zeytinyağı ekliyorum çok rahat yapıyor sizde deneyin
Asil_ogut Bebegim 2 aylık önce Aptamil kullandık çok gaz yaoinca hip organik combotik kullandım oda çok çabuk aciktiriyo ve kusma yapti sonra golden gooat kullandikbbebegimnhem sevmedi sanki birde çok kabız oldu tavaiyeler üzerine SMA optipro ya geçtik çok rahatım şuan kilo alımı da iyi
Asil_ogut Bu arada çok zorlarsa kendini arada mamasina birnkac damla zeytinyağı damlat yada bir çay kaşığı doktorumuz söyledi… Bir mamaya koyuyrsan diğerine koymadan yapabilirsin
azra1616 Arkadaşlar bnm kızımın da Bi türlü geçmedi 1 ay birden kalkıp çok ağlıyordu götürdük acile dediler ki bağırsaklarında enfeksiyon var tabi her çocuk farklı ama günde 10 çay kaşığı içse iyi olur demişti Bi Arkadaş yeni doğum ünitesinde çalışıyordu ona sordum bana zeytinyağı iciriyoruz demisti