Ateszuz Merhabalar, bebeğim doğdugundan beri sma comfort kullanıyordu 3. Ayın sonunda yemeği azalttığı için golden goat’a geçiş yaptım. Güzel yiyor. Fakat ne kadar denediysem kakasını zor ve sert yapıyor. Mama önerileriniz nelerdir acaba?🥲
Merveio14 Ateszuz ben çareyi aptamilde buldum. Gaz kusma kabız şikayetimiz yok çok şükür. A 101 den 250 gram olandan alın bi deneyin. Birde mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı koyun kakasını rahat yapacaktır bende gazını çıkaramadığında mamasına zeytinyağı koyarak içirdim rahatlattı doktoruma bunu sorduğumda bi zararı olmaz dedi oda önermişti. 3-4 günde bi yapabilirsiniz mesela
Miraninannesiiii Ateszuz doğduğundan beri sma comfort kullandım 3 ay sonrası mamayı içmemeye başladı aptamile geçtim şimdi kilo alımı ve içimi çok güzel kabiz gaz sorunuda olmadi