Merhaba 10 mayısta normal doğum yaptım Dikişlerim doğumdan 10 gün sonra yenilendi (çok çok fazla dikişim var) arılan dikişlerim 15 gün kalıp tekrar açıldı tutmadı doktor tekrar atamayacağını söyledi böyle bir durum yaşayan var mı daha sonra o açıklık nasıl kapandı yada nasıl bir tedavi uygulandı