Büyüme ataklarından olabilir, kolik olabilir, gazı olabilir, karnı tam doymamış olabilir, pişiği olabilir… Bunlar hep deneme yanılma. Çok güzel olurdu onun bakımında vir destek olsa ama ben de bir süredir yalnız bakıyorum. Bazen tiketiyorum gibi hissetmem de devam ediyorum tabii . Belki ağlama sebepleri araştırılabilir hani sırayla deneyerek. Nihayetinde deneme yanılma ile bulıyoruz dertlerini.. illa ki geçecek, bir ömür ağlamayacak.. benim bebeğim de kucak delisi saat 4 ve yatağına ancak yatırabildim..