susunbebekuyuyo Quldeeennn 20 aylıkken bir anda kestim kızımada memeyle vedalaşıyoruz onun yerine bol bol kucaklaşıyoruz diyerek sonlandırdım meme aklına geldikçe dikkatini başka yöne çektim
Eminos Quldeeennn 22 ay 1 haftalikken azaltarak biraktirdim buyuk oglumu simdi de kucuk oglum 22 aylik olmus kurban sonu biraktirsam demistim ama simdilerde azaltayim 1 haftaya 10 gune yayarak biraktiriyorum ikisini de ayni sure emzirmek istedim hak gecmesini istemiyorum
kitapkurdubebeninanasi Quldeeennn 22 aylıkken gece emzirmesini bıraktık azaltarak ve konuşarak artık aydede gelince memeler de uyuyacakmis sabah olunca uyanacaklarmis diyerek. 28. Ayda ds gündüzü azaltarak artık sana inekler süt yapacakmış deyip her istediginde bi aktivite hazırladım süt sağma oyunu hadi birlikte süt sagip içelim diye diye unutturdum. Zaten aktivitenin başına geçince beni unuttu böyle böyle alıştı. Tiksindirmeden ağlatmadan konuşarak hallettik
Valtameriii susunbebekuyuyo nasıl becerdiniz hiç ağlamadı mı benim kızım gelip mememi açmaya çalışıyor vermediğim zaman ortalığı yıkıyor tabi ben kesmedim daha 14 aylığız ve bu gidişle kesemiycem sanırım😭
mrsheisenberg Eminos yeteri kadar emmiş ilki zaten diğeri fazla emsede hak geçmez canım nasıl rahat ediyorsanız
ipekgumen1 Quldeeennn 1 hafta önce kestik bişey yemiyordu sürekli emmek istiyordu 10 dk emmeye geliyordu geçen hafta pazartesi günü teyzesi götürdü dün akşam aldık geldik hiç aklına gelmedi emmek unutmuş 16. Aydayız şuan süt içsin istiyorum ama içmiyor nasıl alışacak bilmiyorum
nilimsi ipekgumen1 inek sütünün faydasından çok zararı artık biliniyor. Süt vermeyin derim. Bişey ikame etmeniz gerekmiyor yerine
esraguerrbuez ipekgumen1 memeyi kesince yemek yemeye başladımı benim kızımda suan sadece meme istiyo 1 yaşında memeyi bırakmayı düşünüyorum
BirPatiSever ipekgumen1 yani bebek için bu kadar zorlu bi dönemde kendinizden de mi mahrum bıraktınız. Tam da size en çok ihtiyacı varken. Lütfen şu saçma sapan yöntemlerden vazgeçin artık
Aysenur348f Valtameriii henüz küçük biraz daha şans tanıyabilirsiniz. Ben oğlumla sürekli.konuştum. Bir gün bay bay diyeceğiz sütü azalacak diye. Çok düşkün bir bebekti. Doğru düzgün yemek yemez hala öyle. İki yaşını doldurmuş 15 gün geçmişti. Normal bıraktırmayı denedim ama yapamayacağımız belliydi. Ben de yara bandı yapıştırdım. Meme uf oldu annecim acıyor dedim. Sonra cici yaptı sarıldı. O gece biraz zor oldu ama uyudu 2 3 gece daha birkaç kez uyandı ama meme uf olmuş diye cici yaptı sarıldık. Sonra da bir daha aramadı.
susunbebekuyuyo Valtameriii banada meme kesmek o kadar uzak geliyordu ki inanamazsın anneme ağlıyordum napıcam yemek yemiyor devamlı meme istiyor diye kararlı olucaksın 3 gün babası uyutsun meme istediğinde dikkatini dağıt dedi ve öyle yaptım ama tek gereken kararlı olmak
Cemrenzz Quldeeennn 14 aylıkken kızım hamile olduğumu öğrendim ve hemen kestim bir haftaya alıştı meme istediğinde başka bsy verdik oyaladim o şekilde 🥰
Beo20 Quldeeennn ben geçen hafta kestim. Yeniden hamileyim. 17 haftaya kadar emzirmeye devam ettim. kızım 14 aylık. 3 aydır kilo alımı durdu. Doktor emmeyi bırakmam gerektiğini söyledi. Memeye aşırı düşkündü. Nasıl keseceğim diye çok kafaya takıyordum. Gündüzleri çalışıyorum. Gündüz emmiyordu. İşten geldiğimde direk saldırıyordu. Doğal elma sirkesini gizlice göğsüme sürdüm. Onun kokusunu aldığı an emmek istemedi. Gündüz karnını güzelce doyurdum memeyi unuttu. En zoru geceydi. Gece eşimle kızım ikisi yattılar ben başka odada yattım 2 gün. Gece kalktığında hep eşim baktı uyuttu ağlasa da meme vermedim. Ben görünmedim. (Biberon da ağzına almıyor maalesef) sonrasında eşim ben kızım yatmaya başladık. 1 haftayı geçti. Uykuları düzene girmeye başladı. Gece hiç beslenmiyor. Sabah kalktığı gibi hemem kahvaltı ettiriyorum. Sonra anneme bırakıyorum. İştahı açıldı.
Gzmovn i2-pek merhab bu sabir taşı nasıl birsey :) suruliyor mu? . duyuyorum ama görmedim hiç.benmde kızım cok düşkün hiç birakamycaz gibi geliyor
Cansu-okan Oğlumu 10 aylık tı kesmek zorunda kaldım 1 aylık hamile olduğumu öğrendim zor oldu ama başardık şuan biberon emiyor 2 yaşında
Cicegi_brn Sabır taşı ile kestim 1 gün de meme ye veda ettik. Unuttugu vakit sabir taşı sürdüm. 3 gün biraz duygusal olarak kötü olduk sonra atlattık.
Kuzu92 Benim 10 gün sonra 1 yaşına girecek.okullarda tatil oluyor en azından eylüle kadar bırakmayı düşünmüyorum okuldaykende süt sağıp bırakıyorum ama bugün stoğum bitti ve önceden bir sağımda 160 falan çıkıyordu oda bir günlük ben gelene kadar yeterli oluyordu artık 100 falan çıkıyor ne yapacağım bilmiyorum en azından okul bitene kadar yani 23üne kadar idare etseydi. Evdeyken sağamıyorum çünkü zaten hep emiyor.
nilesea Kuzu92 merhaba, artık yeterince büyümüş aslında siz yokken ek gıda ile götürebilir. Ben de çalışıyorum, 10-11 aylıktan beri süt sağıp bırakmayı kestim, bu şekilde alıştı kısa bir sürede.