Arkadaşımın oğlu da öyleydi nasıl güzel puf puf maşallah ☺️ 1 yaşından sonra gece beslenmesini kesmişti onda şuan 3 yaşında gayet normal kilosu boyu. Ama başka bir arkadaşımın da bebeği aynı şekilde o maşallah çok iştahlı 2.5 yaşında 17 kilo normal diyor doktorlar. Biz de 100 gram alsın diye uğraşıyoruz 😀 hareketlenince eritir korkmayın 2 aylık daha anne sütü obez yapmaz korkmayın ☺️