Annezuu meme ucuna gerek yok ucundan yukarusnda yuvarlak daire olan yer var bazılarında köyü kahve bazılarında pembemsi bazılarında açık kahve daire ora ağzına gelicek biberon gibi düşün ucunu almaz hepsini alır zaten çektikçe güçlendikçe çenesi ucunu çıkartır he bn kullndim meme ucunu bnmki 7 gün kaldı bnde tansiyon çıktı ilaçtan dolayı iki gün elimle sagdim çöpe atttim orda süre kısıtlı olduğu için inatlasmk istemedim meme ucum yoktu iki gün almadı alsın yavrum diye taktım alıştı iki buçuk ayın sonnda kendisi eli ile attı ve normal emmeye başladı . Emince ucu cikiyo birkatkdan sonra ucu kayboluyo bnmkinn ama ucundan tutarsa yanlış emzirme ve bebeginz dudaklrinda hff su toplari çıkar kabarrsa bunu anlarsınız kahverengi yeri alicak almiyosa zorlamayın gece uyurken onsuz vermeye çalışın gündüzde ara ara teklif edin.