ozgeAK06 Daha önceden hiç yoğurt yapmadım bebeğim ek gıdaya başladı bu ay itibariyle makineyi alan annelerimiz sizce gerek var mı almalı mıyım?
Melis1706 ozgeAK06 hic almadim 3. De tutturdum valla en sonuncuda kaymak bile yapmisim😁kaynamaya basladiktan sonra 20 dk kaynatiyorum ilimaya birakiyorum parmagim 6 sn kadar dayanabiliyorsa sicakligi tamam.sonra mayamin ustune o sutten biraz dokuyorum onu tencerenin kenarindan dokup karistirip kavanozlara koyuyorum 6 saat kadar tas gibi oluyor 1 kilo sute 1 tatli kasigi yapiyorum 3 gunde bir yenisini yapiyorum
MomKukuleta ozgeAK06 hiç gerek yok boşuna yer israfı. Bende başta alsam mı diye çok düşündüm sonra yaptkça dedim iyiki almamışım. İlk yoğurdumda taş gibi olmuştu. Basit bişeymiş. Bebeğiniz küçükse küçük kavanozlarda mayalayın ki 2-3 yemeye bitsin ekşimesin. Sonra diğer kavanoza geçersiniz.😊
Mrvaydn_ ozgeAK06 bence gerek yok derim normal geleneksel yöntemi denediniz mi ben öyle yapıyorum çok da güzel oluyor battaniyeye sarıyorum 5saat mis 😂 o paraya bebeğinizin başka bir ihtiyacını alın ek gıdaya başlayınca ihtiyaç çok artıyor
gulshen ozgeAK06 ben dolaptan almıştım 2. El 2 sene oldu hala kullanıyorum koy unut temiz zaten bi ton işim gücüm var evde bide onu düşünmüyorum tuttu tutmadı falan filan al bence sonuçta uzun süre kullanacaksın Allah izin verirse. Benim fikrim çok kolaylık oluyor
Melis1706 Busebulut 😁😁😁bende inek sagmiyorum ya canim.markete geliyor bizim burada gunluk sut yada pastorize sutlerdende yapan oluyor
Melis1706 ozgeAK06 İlk marketten toz yofurt mayasi cikmis onla tutturamadim.sonra hazir yogurttan yaptim onun kivami oldu tadi olmadi daha kaynatmam gerekiyormus oyle demislerdi sonra esimin ananesinden bir sure ben kendi yaptigi yogurdu yedirdim en sonunda o mayadan mayaladim.hazir yogurttanda maya yapabilirsiniz sonrakini kendi mayanizdan kullanirsiniz
yagmurkokusu_ Arçelik gurme şef öneririm bir makine alacaksanız ben düdüklü özelliğinden dolayı almıştım ama yoğurt programı da var daha denemedim. Videosunu izlediğimde çok güzel yoğurt yaptığını gördüm 6 saatte yapıyormuş inek sütü bulunca deneyeceğim.
Evnblgl ozgeAK06 bende daha önce hiç yogurt yapmamıştım YouTube den baktım yaptım çok güzel oldu tek seferde