Nurokdem-0703 Bebeğim 3 ay 5 günlük 6.650 kilo hemşire iyi dedi ama tanıdıklarımız kilosu fazla diyor sizce fazlamı
Azraada58 Nurokdem-0703 kilolu olur cok kilolu zayıf olur ay ac kalmış olur sen cevreni sessize al cnm maşallah gayet iyi kimseyede deme nazar deger
efemomssss Nurokdem-0703 Oy maşallah ya Allah bağışlasın bence kilosu gayet iyi ☺️ bizimki 3. Ayda 7400 gelmişti kilosu bebekten bebeğe değişen birşey canım ama maşallah gayet iyi☺️ Allah analı babalı büyütsün inşallah ☺️🌸
Serifemete 3 aylık muayenede 6940 boy 65 cm mi neydi benim oğlum doğum kilosu ne kadar ? benimkinin 3600 doğum kilosuyla uyumlu gidiyor dedi 6 aylık gelişimi var demişti anne sütü mü diye soruyor sadece başka bir şey demiyor
Serifemete Nurokdem-0703 bence normal gelişim benimki dönmeye başladı hareketlendikce yavaşlıyor kilo alımı alsın şimdi takma kafanaa hic
Serifemete Doktor bişey demiyor herkes doktordan çok biliyor ama de bı daha ağzını açan olmaz 😂 ya genetikte olabilir bende iri yapılıyim.esimde öyle minyon bı çocuk zannetmiyorum zaten benden çıksın. Ağzı olan konusuyo bosver
Nurokdem-0703 Selimikomom Maşallah 🧿 Hiç üzülme alsa bi dert almasa bi dert sağlıklı sıhhatli olduğu sürece hiç bir sıkıntı olmaz . Sonuç olarak kilo bu alırda verirde ama bu çevre baskısı insanı çileden çıkartır
Nurokdem-0703 efemomssss Amin inşallah hepimizin yavrusu sağlıklı sıhhatli olur. Çok teşekkür ederim 🌺