Lovely_mk 7 aylıktan beri bende kullanıyorum, doktorumuz çok fazla kullanmamak şartıyla uygun görüyor, 10 ay 20 günlük emekliyor, zaten yürüme isteği olduğu için uzun zaman geçirmiyor sürekli bir yerlere tutunup yürüyor. Bence uzun süreler içinde durmadığı sürece sorun yok.