Nefestosss prematüre doğduğu için doktorumuz multivitsmin olarak tetrazinc vermişti, eczaneden almadan önce Trendyoldan yorumlara bakmıştım herkes iştah için almıştı. Günde 5 damla veriyordum tadıda harika portakallı çilekli bubble sakızlara benziyor. Bizim kilo alımımız iyi olunca bırakmıştık, ben memnun kalınca teyzemde kızına aldı oda memnun.
Yorumlara bakın isterseniz
https://ty.gl/0z39g0zy4i