Sorusormomm Kızlar üst dudağım ince dolgu düşünüyorum ama cesaret edemiyorum yaptıran memnun kalan yada tavsiye etmem diyen varmi
Keremikoom Sorusormomm merhaba benimde üst dudağım inceydi bir senedir kullanıyorum memnunum iğne ile yaptırdım hiç acımadı benim,ilk bir kaç gün şis oluyor sonra tabi toparlıyor kendini 🤗ben bir kaç gün görüntüsü rahatsız ettiği için maske ile dolasmistim🙈
Deletedmom_110 Sorusormomm ben yaptırdım 2.5 yok önce 1 ml sadece üst dudağıma aşırı memnun kaldım alt dudağım bayaydııı üst dudağım ıcnrydı alta göre emzirme dönemim bitsin hemen gidicem yine😀
MelisaUras Sorusormomm bugün yaptırdım görüntü güzel ama şişlik var rahatsız edici şuan ama yarın geçeceğini söylüyorlar
Nurbost Sorusormomm yaparken tabi acıyo ama öyle çok fazla değil ben iğneli olanı değil basınçla yapılan var ondan yaptırmıştım. Etkisi gidince eski dudaklarınız oluyo hiç bi sorun yaşamadım ben.
Sorusormomm Nurbost basınçla olanı şimdi gördüm dudak vitamini diyor ama yapan kadın sıfır ağrı diyor YouTubede baktım da
Gizemlisi Nurbost merhaba bende yaptırmayı düşünüyorum kalıcılığı nasıl bide emziriyorum sorun olur mu siz bir sıkıntı yaşadınız mı acaba
1Dost Deletedmom_110 @MelisaUras @Nurbost @Sadeturkkahvesi @Keremikoom merhaba dolgu malzemesinin adı neydi ve 1 ml fiyatı ne kadardı