hzlkr benim oğlum da da hamileyken böbrek genişlemesi var dediler doğduktan sonra 2 kez ameliyat oldu (Almanya’da) 2. Gebeliğimde de aynısını söylediler bizde şuan takipteyiz ameliyat gerektirecek derecede değil dediler çok korkuyordum çünkü ameliyat süreci çok zordu tüm bebişler şifa bulsun inşallah 🤲🏼