Adenyasmin DilekGunes o kadar çok doktora hemşireye emzirme hemşiresine sordum araştırdım ki 😂😂😂😂 hayır azaltmıyor sadece artık göğüsün sütün gelişine alışıyor genişliyor o yüzden eskisi gibi şimiyor ha 4 saat emmiyor mesela şişiyor ana onun dışında hep yumuşak
izd Normal bir süreç özellikle 3-4-5. ylar civarında başlıyor. Amiyane tabiri ile buna “memenin terbiye olması” diyprlar. Meme hafızası, bebeğin emdiği Aralık ve miktara göre süt üretmeye başlıyor artık.