Ogretmen_anneeee alalı 1 hafta oldu bebeğim çok sevdi ve önündeki masası sayesinde arabada giderken atıştırmalık yiyebiliyor. Önüne patates kızartması ve suluğunu koydum , eve gelene kadar yedi 😊 bebeğim 28 aylıkken geçtik bu arada, bebek koltuğu da 8 aylık kardeşine kaldı 😊