mervekb Symugr siz bu zamana kadar kabızlık yaşamadığına şükredin. 3.5 aylık 5-6 gün yapmadığı oldu geçen haftalarda, bazen 2 günde bir yapıyor.
Akca28 Symugr benim bebeğimde 5.5 aylık geçen haftalarda başladı ilk defa oldu bizim. benimde bebeğim 2 gün yapmamıştı doktor normal dedi bir de ben yavaş yavaş ek gıda veriyorum artık. Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normalmiş evet
Symugr mervekb günde 1 kez yapıyordu ilk kez böyle oldu 😶 kaka yapmaynca doymuyor mu dıye düşündm zaten cok kusuyor bebegm 😓
Akca28 Symugr bir de doktor dedi ki demir ilacı da yapıyor bu kabizligi dedi. Günde bir çay kaşığı zeytinyağ ver dedi bende veriyorum
Symugr Akca28 demir ilacı ve d vit. Kullanıyorz 5 gündr ve kusuyor da bi taraftan acaba birbiriyle alakalı mı bu ilaçlar mı yaptı acaba😒