Merhaba! Kızlar doğumdan 40 gün sonra spiral taktım hormonsuz 10 yıllık taktıktan sonra 2 ay kanamm oldu sonra kesildi bu seferde adet dönemim tepe taklak oldu aşırı kanaması olan biriydim ama şuan kan bile yok kayverengi akıntı oluyo 3.4 sonra bitiyo doktora gittim normal diyo sonra balon gibi bişey çıktı vajinada doktor korkulacak bişey olmadığını akıntı akan damarlardan 1 tamesi tıkalı zamanla açılır dedi endişeliyim benm gibi yaşıyan varmı acaba ?? Spiral yüzündenmi acaba?