NisanAnnesi Aslında üzülmüyorum minnak olması bile hoşuma gidiyor sağlık sorunu olmasın yeter persentil tablosunda en alt sınırdayız kilo almıyor boyu az uzuyor doktorumuz bence sıkıntı yok ama çocuk gastroenteroloji uzmanı da görsün dedi o da sorun yok derse kafamız rahat olacak gerçi biz de minyonuz genetik muhtemelen böyle olunca da dediğin gibi kıyafetlerden bol bol hevesimi alıyorum masraf da olmuyor 😁