izd Asyaa22 alldays falan galiba Watsons ve gratislerde olması lazım. Ob oldukça iyi bir marka ancak aplikatörlü versiyonu maalesef Türkiye’de yok veya nadir denk gelirsiniz.
Zynp123 teachermom07 kesınlıkle katılıyorum hıc regl olmamış gıbı oluyorum. Yıllarca tampon kullandım ne dıye adet kabı almamışım dıye kendıme kızıyorum. Ilk de bıle takmayı başardım hıc zor da degıl tampon daha zor
superkahramanbiranne 35lavanta teşekkür ederim Ben takmayı beceremedim zannetmiştim Demek ki normalmiş