Çorapsız yatınca vücuttaki kan dolaşımı daha aktif oluyor diye biliyorum ama ben doğduğundan itibaren çorap giydirmiyorum. (Zıbın coraplıysa da giydirdim ama ) 6 aylık olduk sadece dışarı çıkarken giydiririm. Evde ayaklar serbest 😅🌹
Bebeği hasta eden sıcaktır yani soğuk pek hasta etmez terlerse ve soğuk ile vücut temas ederse o zaman hâliyle hasta oluyorlar
Bebeği alıştırmakla alakalı olduğunu da düşünürüm. Yani sıcağa veya çoraba alışınca ilk soğukta daha kolay hasta olabiliyorlar. Bağışıklık kazanması ve dirençli olması için de giydirmiyorum diyebilirim