Herkese merhaba oğlum 3,5 aylık bu zamana kadar tummy time hiç sevmedi bu sebeple çok fazla yaptıramadım fakat şu an onu yüzüstü yatırdığımda sürekli debeleniyor ve başını kaldırmıyor kaldırdığı zamanlarda ise oldukça kısa süreler örneğin 5 dk bile kesintisiz tummy time yaptıramıyorum. Biliyorum her çocuğun gelişim düzeyi farklı fakat düşünmeden de edemiyorum bu bir sorun mudur? Endişelenmeli miyim? Aynı durumu yaşayanlar var ise yazabilirse sevinirim.