Kevser_mirac33 Ağız ilacı hemen etki etmiyor kullandıktan 1-2 hafta sonra kendiliğinden yavaş yavaş gidiyor. Benim kızımın doğduğundan beri ağzı öyleydi ilaç kullandık hep ama dediğim gibi anında etki etmiyor sonradan söküyor birde ilacı kullanırken sürekli ağzının etrafını silin karbonatla bize doktor öyle yaptırmıştı