Azra2 2 ay 24 günlük canım doğduğundan beri aynıydı. Arabada akşam dışardaysak bile ışığını yakıyordum yoksa susturabilene aşk olsun. Yavaş yavaş alışmaya başladı karanlığa akşam olunca hemen ışığı yakmıyorum gözleri alışıyor gece uyuturken gece lambası kullanıyorum. Sonra kapatıyorum. Uyanınca daha az rahatsız olmaya başladı beni görünce ya da sesimi duyunca rahatlıyor