Hareketvakti Arkadaşlar her ayın 10unda aşı günümüz var ama ben tatilden döndüm kızımda biraz hasta gibi kırgınlık var zaten haftasonu girdiği için aşı olamamıştı bir iki gün daha ertelesem ayın 14-15 inde yaptırsam olur mu ki böyle bir durum yaşayan var mı
Hareketvakti incir-receli yani ikinci ayın onunda bir de dördüncü ayın onunda gibisinden demiştim şuan dördüncü ay aşılarını olacak
Kitapkokusu Hareketvakti Arada çok bir zaman yok 1 hafta 10 gün gecikmeden bir şey olacağını zannetmiyorum.