Bilgiliannee Babalarınıza ve de eşlerinize hediye aldınız mı🥰 O her özel günde değer verdiği için ilk babalar gününü kutlamak istiyorum şahsen ama pazar gününe denk geldiği için evdeyiz ve ne yapsam bilemedim😅 Siz neler yapmayı düşünüyorsunuz 🙈
Fatma6328 Bilgiliannee bende kutlamak istiyorum ama o benim anneler günümü bile kutlamadi çok bekledim 2 kelime ilk anneler günümdü normalde çok ince düşüncelidir ama o gün maç vardı ve ondan dolayı unuttuğunu söyledi
beyzzsenturkk_ Bilgiliannee saat alacağım sanırım daniel kleinden daha önce kendime almıştım çok kaliteli oluyor🌸
Arzugok Bilgiliannee valla sağolsun her özel günü kutlar eşim anneler gününde de çok güzel hediyeler aldı o yüzden ilk babalar gününde bende onu mutlu etmek istedim güzel bir güneş gözlüğü ve pantolon gömlek aldım. Babamsa canımın içi o herşeyin en en güzeline layık cep telefonu aldım ona da
Bilgiliannee yagmurkokusu_ Sorun şurda canım a dan z ye herşeyi var ya. Saat çeşitleri hele parfüm gömlek benle yarışır öyle şeyler hediye almaktansa manevi bişey mi yapsam dedim o yüzden 🥲
witcher Fatma6328 Benimki de sözle kutladı işte ama hediye felan yok ben de bir hediye alıp utandırmak istiyorum aslında 😅
Bilgiliannee Fatma6328 Hayır yaa ben olsam bende kutlamam maç öncelik olamaz bence bahane olur ancak kutlama canımm tabi değer verirlerse değer veririz karşılıklı böyle Özel günler
Bilgiliannee beyzzsenturkk_ Saatleri var akıllı saat de dahil hiçbir hediye tarzı şeye ihtiyacı yok aslında çok düşündüm ama yok🥲 Manevi yönden gitsem diyorum duygusal eşim var o daha çok etkiler 😅
witcher Fatma6328 I benimkinden de betermiş. Brn hediye bekledim valla çünkü doğum günüm geçti onda da bişey almadı ilk anneler günümdü üstelik insan bir incelik bekliyor illa çok pahalı bişey olmasına gerek yok düşünülmek istiyor insan. Yeni arabayı değiştik bahanesi oydu ama ben üzüldüm yani herseye para buluyoruz bana 200 tlye bi tsort bile alabilirdi. Ya da bir çiçek ne bileyim olmasa da alamasa bu kadar üzülmezdim ama var yani
yagmurkokusu_ Bilgiliannee bilmem canım bende genelde kolye yüzük künye alırım her gün başka taksın geçen sene kızıma zıbın yaptırmıştım hamileydim birde bardak erkeğe hediye almak çok zor bu arada kimseye parfüm almam bir yerde okumuştum işte kötü kokuyorsun ben senin kokunu değiştirmek istiyorum o yüzden sana parfüm alıyorum gibi algılandığı için kimseye almam kimseden de parfüm hediyesi kabul etmem. O yüzden genelde takı almaya çalışıyorum kıyafet almam zaten kendisiyle beğeniyoruz herşeyi. Saat almak istedim benim saatimi kullanıyor akıllı saat tercih ettim renk renk kordonu da olsun diye.