Merhaba hanımlar bügün regl olmam gerekıodu ama gelmedi. 1 haftadır sol kasıkta batma hissi var. 2 gün önce de günlük pede lekelenme geldi geçti. Bu durumu yaşayan oldu mu? Çok rahatsız edıyor sol tarafım. Gebelik olabılır mı yoksa regl ağrısı mı yoksa başka bişey de olabilir mi