Nisaaabbk Bebeğim gece-gunduz uyurken mutlaka parmağını emmek istiyor .öyle uykuya dalıyor.emzik almıyor.memede emiyor yinede doymasina rağmen parmağını ısrarla emiyor normal mi ?parmak emmesinin önüne nasıl gecebilirim
jap Nisaaabbk gayet normal engellemeyin. Gelişiminin bi parçası. Benimki de 4 aylık iki elini aynı anda emiyo😂
Whitewomen35 Nisaaabbk Biz de 4 ay 15 günlük olduk bir el değil iki elini 4 parmağını falan sokmaya çalışıyor ağzına defalarca kendini böyle kusturduğunu biliyorum 😂 niye böyle yapıyor diye düşünsem de çok tatlı oluyor o öyle yapınca,diş belirtileri de başlamış olabilir bence endişe edilecek bir şey değil bugün doktorumuz da gayet güzel gelişiminin parçası onlar dedi
turnakusss Elini, parmaklarını keşfetti. Kızım iki yumruğunu ağzına sokmaya çalışıyordu😂 Engellemeyin, o eller hep ağızda olacak endişelenmeyin.