muratnannsi Bebegm 2 gecedir cok agliyo.ozellkle uyutuyorum yarm saat sonra çığlık kıyamet asiri agliyor zor sakinlestiriyorum .gündüzde asiri miz miz
muratnannsi Üstten ve alttan 3 er disimiz var .toplamda 6 disi vardi. Gecen hafta üstten ve alttan birer dis daha patlattı. Yani 8 dışımız oldu .ama onlar yeni patlatms.acaba yeniden mi disi cikcak ya da bu çıkan düşlerden dolayi mi boylr
muratnannsi Alyasli peki pesi sıramı çıkıyor disler .yanj biri tam çıkmadan diğeri gelir mi Hepsi üst üste cikarmi yoksa 3 5 ay sonrami cikar .cnku yeni cikardi 2 tane dis ayni anda :(
Alyasli muratnannsi evet evet çıkıyor diş gerçekten en zoru 11 aylık benimki her gece istisnasız her gece dişten ağlayarak uyanıyo sabretmeye çalışıyorum zor gerçekten