Arkadaşlar lütfen bakarmisiniz … Kızımın gözü capaklanmisti dolu dolu akıyordu . Doktor damla yazdı yanlış damla kullanmisim şimdi farkettim … Gözü şişmiş daha kötü olmuş ve heryeri kaşınıyor … Kullandığım damla nevanac kızım 19 aylık lütfen lütfen bu damla hakkinda bilgisi olan yazsın yarın doktora götürecem ama içim gitti kendimi yiyorum ağlıyorum