Kızım 11 aylık son bi kaç gündür hiç duymuyor ağlıyor bağırıyor kendini bitkin hale sokacak kadar yırtınıyor sürekli ilgisini dağıtıp ağlamasın diye ordan oraya koşuşup bişeyler göstermeye çalışıyorum oyun oynatmaya çalışıyorum bebek arabasıyla gezdiriyim diye çıkarıyorum ondada kıyamet koparıyor kucağa alıcaksın diye yok fayda etmiyor hiç dişi yok diş belirtiside yok şişme ateş vs neden böyle acaba ?