19 aylık oğlum var aksam bezini degistirecektim yerde kucağımda oturuyordu. Kaçmaya çalışırken ayağı burkuldu çıt diye ses geldi. Ve o saatten sonra oğlum ayağının üzerine basamadi çığlık çığlığa ağladı hemen doktora götürdük biri çatlak var dedi diğeri tekrar röntgen istedi diz kalça boydan çatlak yok dedi ama basmadigi için alçıya aldılar. Alçıya bakıp bakıp ağlıyor sağdan sola dönmeye calisiyor uyurken donemeyince ağlıyor. Icimi ferahlatacak biseyler söyleyin nolur daha önce böyle bisey yaşayan oldu mu? Ne kadar sürede geçti? Bana hiç geçmeyecek gibi geliyor. Doktorların kas hastası olabilir önce kalp kası tutulup ölebilir dedikleri yürüsün diye adaklar adadigim oğlum yürüdü ama şuan ayağının üzerine basamıyor. İçim yangın yeri. Abartma beterin beteri var diyorum tek senin başına gelmedi bundan ders çıkar rabbimin Bi bildiği var diyorum ama oğlumu bu halde gördükçe aglamadan kendimi alı koyamıyorum. Dualarinizda omerime de yer verin olur mu😪😪