Sidelya Arkadaşlar 1 ve 3 yaşında 2 çocuk 8-16 arası haftanın 5 günü benim evimde bakacak kişiye ne kadar vermem gerekir. Piyasası nedir? Büyükşehirde yaşamıyorum
Asyaveannesi04 Sidelya tüm gün ve 2 çocuk büyükşehirde yaşamasanız da en az asgari ücret vermelisiniz
Sidelya azizeeee bencede ayrıca asgari ücretli çalışanların mesaileri daha fazla oluyor ve haftanın 6 günü kıyaslarsak
Hacerr7 Sidelya herkes askeri ücret yazmış ama zaten ne kazanıyorsunuz ki maşanıza bakıp hareket edin
zehra58 Sidelya kendi evinde bakıyor. ### kendinin 3 çocugu var. eşim bırakıyor araba ile. özel ilgi olmadıgından 4500 veriyorum. kendi evinde kendi işini de yapıyo. oğlum 22 aylıkken verdim. 3 yasında suan. istanbul.
Sidelya witcher küçük bir ilde oturuyorum ama genel olarak bu zamlardan sonra bakıcı ücretleri de ekstra arttı sanki
ahmet8emirmommy Benim annem çocuk bakıyor. 2 çocuk ama çoğu aşağı yukarı haftanın 15 16 saati bakıyordur. 3 alıyor.
Nebahat123 Tek çocuğa bile asgari istediler benden kafayı yemişler.isi birksip kendimiz baksak yeri var.ama iki cocugada o segmentlerde isteyebilir
Sidelya Nebahat123 asgari ücretle memur maaşları yaklaştı bakıcıya asgari verirsek biz neyle geçincez 😪
witcher Sidelya Evet bulundugum yerde kreşler de 9 10 bin lira zaten memur maaşı 12 bin sigortaya calışcaz artık ben o yüzden 2 sene ücretsiz izin aldım kendim bakıyorum