Yani bir ebe nasıl bunu diyebiliyor, neye dayanarak söylüyor anlamış değilim. Bizim doktorumuz bize bile sormadan yapacağım dedi ve yaptırdık. Açıklaması da; aşı olmazsanız ishal, kusma, yüksek ateş ve aşırı kilo kaybı olur bebeğiniz ve hastane yatışınız olur 10 gün, aşı olursanız ayakta atlatır demişti. Bence muhakkak yaptırın ki bebeğiniz yıpranmasın.