10.5 aylık kızım yemek yemek istemiyor.Yemeği gördüğü an tükürmeye başlıyor çocuk.Kafasını sağa sola çeviriyor.O kadar zorlanıyorum ki.Mama da almıyor emziriyorum ama azaldı artık.Bu çocuk aç yani ama asla istemiyor.Her gün sinirden parol içiyorum.Ne zormuş ya annelik.Sabrım tükendi artık.Yorumlarınıza ihtiyacım var 😔