kahvekokusuu Fdme ben bunu doktora sordugumda dislerini fircalamami önermişti o zaman henüz dişleri çıkmamıştı 6 dişi vardı 2 yasindayken bende dişi az diye düşünüp başlamamistim
Durummmmm Fdme öncelikle dişlerini bir kontrol etmenizi tavsiye ederim benim kızımın da kokuyordu dışın biri çıkmamıştı üzeri beze olmuş morarmıştı hemen dişçiye gittik