KubraZey Yeni doğan bebekte septalı kistik lezyon tanısı kondu yumurtalıkta kist varmış başıma gelen varmı yardım
k54yilmaz Benim başıma geldi. Hamileyken bebegimin yumurtalıgında kist gördüler. 10 cm e ulaşmıştı doğana kadar. Doğduktan sonra kendiliğinden küçüldü ve kayboldu. Şuan 10 aylık bebegim. Cok sükür bi sıkıntı yok sende içini ferah tut 🙏🏻