blgnsm herkes makul bulmayabilir ancak ben eğitim taraftarıyım, uyumayan değil ama bir türlü düzen oturtamadığım bebeğimde 5. Ay içinde kesinlikle destek alacağım. Ticari yanı var mı, şüphesiz var, neyin yok, ama ben fayda görüldüğüne inanıyorum, evet bu eğitim iyi bir kitap ile anne tarafından da verilebilir, illa ki dışardan vir eğitimciye lüzum yok ancak ben bu konuda destek veren bir pediatrist ile iletişim kurdum bile. Şu anda 4. Ay atağı devam ediyor ve uyku gerilemesi var bu süreç tamamlanınca başlayacağım mesela..