2 bebekle araç kullanan var mı? Varsa bi tavsiyeniz var mı? 2 tane çocuğum var, biri 2 buçuk yaşında onun arabada koltuğu var, küçük olanda 2 buçuk aylık. Cesaret edip çıkamıyorum. Büyükle tekkende çocuğum sakin durmadığı için araçla çıkmıyordum. Küçük bebeği pusetle ön koltuğa koysam olur mu? Sizler nasıl yapıyorsunuz?