kukuliiii evet 3 ay kadar çok katı bi diyet yaptım. Ek gıda sonrası kademeli olarak açtım diyetimi çok şükür bir sorun olmadı. Şu an bebeğim emmesine rağmen ben inek sütü ürünlerini tüketebiliyorum. Bebeğime hala vermiyorum ama. Keçi sütünden peynir ve yoğurt yapıyorum. 1 yaşa kadar böyle devam.
Sizin mama işi de biraz şöyle aslında. Her bebeğin alerjik ürünleri tolere etme derecesi farklı oluyor. O yüzden doktorunuz direkt süt içermeyen ama peynir altı suyu olan bi mamayla başlamış olabilir, benim doktorum deneme yanılma ile mama seçeceğiz demişti, sırasıyla şu şu şu diye ama ben mamayı kesince devam etmedik. Eğer belirtileriniz devam ederse mamayı değiştirirsiniz zaten.