Funda11 şu şekilde oldu instagramda paylaşmıştı ben oradan iletişime geçtim ondan sonra bana sahibinden linki gönderdi dyson alacaktım parayı yatırdıktan yaklaşık 2 saat sonra 0850li bir numaradan arandım açıklamaya sipariş numarası yazmadığınız için işleminizi onaylayamıyoruz para iadesi yapabilmem için aynı ödemeyi tekrar göndermeniz lazım dedi o an anladım