Zeytin_cekirdegi bir öğretmen arkadaşım kışın okulda ferace bulunduruyor ve normal kaşe uzun kaban giyinip okula gidince onu çıkararak feracesini giyiniyor. Sonuçta içinize ne kadar kalın giyinebilirsiniz ki, bir de terlersiniz okul sıcak olur. Teyzem de normalde ferace giyiniyor ama altına etek bluz giyinip okulda etek bluzun üstüne önlük giyiniyor. Bu arada hayırlı olsun aramanız 🤍