Merhabalar arkadaşlar. Bu sorum özellikle okulda çalışan ve ferace giyen tesetturune dikkat eden öğretmenlerimize yönelik lutfen yardımcı olun arkadaşlar.ben şu son ogretmen atamasında atandım atandigim yere 1 eylülde başlayacağım.bu zmana dek normal.tunik giydim ama hep bol giyinmeye çalıştım ama eşim uzun zamandır ferace konusunda konusuyo boyle giymem için.yani aslında bilinçliyim ama nedendir bilmem hep.erteliyorum.ama söyle de bi durum var normal.zamanda giydiklerim içimi hiç rahat ettirmiyor yani evet tunikle filan dolaşıyorum ama içim rahatsiz.Yazdiklarim biraz karmaşık oluyor ama kusura bakmayın.neticede soracağım soru şu yani ogretmen olarak ferace kullananlar rahat mısınız okul ortamında birde kışın bu tesettur işini nasıl hallediyoruz aslına uygun olarak?