Kızlar 2sene oldu doğum yapalı ama kalıp kalıp saçlarım dökülüyor ya kan testi yaptırdım herşeyim normal hic bir çözüm bulamadım bulan varsa nolur yazsın banyo yapıp saç taramaktan nefret ettim artık sırf dökülüyor diye saçlarımı açık bile gezemiyorum